Pechverhelping op zak

Met pech aan de kant van de weg? Meld jouw probleem via Mobly Go en een pechverhelper komt jouw richting uit. De betaling gebeurt vooraf via de app, zo kom je nooit nog voor verrassingen te staan.

Mobiliteit in een app

Pechverhelping in één klik

Met één klik in de app breng jij ons op de hoogte, en helpen wij je vlot terug op weg.

Betaal per panne

Jij betaalt enkel wanneer het nodig is. Geen abonnement, geen vaste kosten.

Vooraf betalen

Wij bereken de prijs, jij betaalt vooraf. Zo vermijd je onverwachte verrassingen.

Pechverhelping in één klik

Met één klik in de app breng jij ons op de hoogte, en helpen wij je vlot terug op weg.

Betaal per panne

Jij betaalt enkel wanneer het nodig is. Geen abonnement, geen vaste kosten.

Vooraf betalen

Wij bereken de prijs, jij betaalt vooraf. Zo vermijd je onverwachte verrassingen.

Zo werkt het

Onze diensten

Platte batterij

€79

Takeldienst

€105

Lekke band

€79

Andere

€105

Dag en nacht beschikbaar

Over heel België

Binnen 40 minuten ter plaatse

Meer dan alleen pechverhelping

Mobly Go heeft nog veel meer handige features om ervoor te zorgen dat jouw mobiliteit een stuk vlotter wordt!

Daag je vrienden uit

Verzamel badges, neem deel aan uitdagingen en win toffe prijzen!

Vind je wagen

Mobly Go onthoudt voor jou waar je jouw wagen geparkeerd hebt.

Car diagnostics

Spoor direct technische problemen op, en houd de controle over je wagen.

Track je ritten

Monitor jouw rijgedrag en verbruik tot in de details, voor een vlotte rit.

Daag je vrienden uit

Verzamel badges, neem deel aan uitdagingen en win toffe prijzen!

Vind je wagen

Mobly Go onthoudt voor jou waar je jouw wagen geparkeerd hebt.

Car diagnostics

Spoor direct technische problemen op, en houd de controle over je wagen.

Track je ritten

Monitor jouw rijgedrag en verbruik tot in de details, voor een vlotte rit.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik betalen?

Betalen kan met je kredietkaart, PayPal of Bancontact (vergeet niet dat je in dit geval vaak je kaartlezer nodig hebt!)

Hoe kan ik gebruikmaken van Mobly pechhulp per panne?

Je hoeft enkel de Mobly Go app op je smartphone te downloaden.

Sta je in panne? Dan geef je aan wat voor soort pech je hebt, vul je al je autogegevens aan en geef je je locatie door. Vervolgens nog even betalen en dan zijn we onderweg!

Je hoeft ons dus niet meer telefonisch te contacteren, maar je kan alles eenvoudig doorgeven via de app. Van de vooruitgang van je takeldienst word je via de app of sms op de hoogte gehouden.

Zijn er nog extra kosten verbonden aan Mobly pechhulp per panne?

Soms zijn er extra kosten mogelijk. Denk hierbij aan wisselstukken of veer-en tolkosten. Voor wisselstukken geldt steeds dat eerst jouw toestemming wordt gevraagd voordat deze gebruikt worden bij een reparatie.

Kan ik ook pechverhelping aanvragen in het buitenland?

Mobly pechhulp on demand is momenteel helaas enkel in België beschikbaar. We werken eraan om jou binnenkort ook te kunnen helpen in het buitenland.

Als ik getakeld moet worden, naar waar brengen jullie mij dan?

We proberen je steeds af te zetten op een adres naar keuze. Lukt dit niet? Dan zal je auto naar een depot worden gebracht en de volgende werkdag aan de door jouw uitgekozen locatie worden afgezet.

Is pechverhelping ook voor brommers, motoren of mobilhomes?

In principe kunnen alle ingeschreven motorrijtuigen met maximum toegelaten massa tot 3.500kg gebruik maken van pechhulp on demand.

Dus de meeste auto’s, maar ook zeker motoren, brommers, scooters, busjes of caravans.

Wil je absoluut zeker zijn? Kijk eerst even in de app.

“Bijstand” < “Starten met pechverhelping” < “Selecteer een denkbeeldige soort pech” (om alvast te testen)  < “Volgende” < “Vul je autogegevens aan”

Kunnen mijn gezinsleden/andere passagiers meerijden tot aan mijn locatie of het depot?

We proberen steeds rekening te houden met het aantal passagiers om ook voor hen vervoer tot aan de gekozen locatie of het depot te regelen. Daarom moet je ook het aantal aanwezige personen aanduiden in de app.

Welke soort pech moet ik aanduiden? Belangrijk om te weten!

Je kan kiezen tussen 4 soorten pech.

- Voor een “platte batterij” en een “lekke band” komt niet noodzakelijk een takelwagen ter plaatse. Omdat deze problemen vaak snel kunnen worden opgelost zonder dat jouw wagen gesleept moet worden.

Hou er dus rekening mee dat je, indien je denk dat er iets anders mis is met je wagen, je meteen aanduidt een takelwagen nodig te hebben. Duid je “platte batterij” of “lekke band” aan en moet je auto toch gesleept worden? Dan zijn de extra kosten voor jouw rekening.

-       Let op: brommers en motoren zijn moeilijk on the spot te herstellen dus hiervoor moet vaak een takeldienst komen!


Nog een vraag? Wij helpen je op weg.

Zoek je nog meer informatie, of heb je een vraag? Neem contact met ons op. Wij gaan mijlenver voor jouw mobiliteit.