De allereerste Mobly Pechverhelping: een dubbele panne


Kort na de lancering van onze Mobly Pechverhelping hielpen we al meteen een eerste klant uit de nood. Tweemaal zelfs! Dat verdiende een bloemetje én een blogpost, vonden wij en dus gingen we even op bezoek bij Anne, met haar dubbele panne.

Tussen twee auto’s in…

Anne kocht recent een nieuwe (tweedehands)wagen en wacht momenteel tot die geleverd wordt. Haar pechverhelpingscontract bij Touring was recent afgelopen, maar hernieuwen leek haar zinloos met die nieuwe auto in het vooruitzicht. En natuurlijk heb je net dàn pechverhelping nodig.

“Mijn dochter had met de lichtjes in de auto zitten spelen en daardoor was de batterij helemaal plat gegaan, zo bleek. De volgende dag kon ik dus plots niet meer starten. Ik heb nog even overwogen om toch gewoon Touring te contacteren, maar bedacht me dat er toch ook andere oplossingen moesten zijn. Zo ben ik dan online beginnen zoeken en botste ik vrij snel op jullie formule, zonder contract. Ik heb meteen de app geïnstalleerd, pechverhelping aangevraagd en binnen het halfuur stond er iemand om mijn auto weer op te starten. Dat ging allemaal heel vlot.”

Twee keer pechverhelping op één uur tijd

De pechverhelper adviseerde Anne om de wagen naar de garage te laten takelen, maar Anne moest snel weer op weg. Helaas viel ze nauwelijks een uur later alweer stil, op een helling dan nog.

“Terug de app open en opnieuw Mobly pechverhelping aangevraagd, dus (lacht). Opnieuw stond er iemand binnen het halfuur en hebben ze mij terug kunnen kickstarten. Ik ben na die tweede keer wel meteen naar de garage gereden om de batterij te laten vervangen. Omdat ze echt helemaal was leeggelopen, was die finaal kapot.

Sharing is caring

Of Anne straks met haar nieuwe wagen ook blijft zweren bij Mobly’s Pechverhelping zonder abonnement?

“Daar heb ik eigenlijk nog niet over nagedacht, maar ik vind het wel echt een goede formule, zeker voor wie zoals ik met een tweedehandswagen rijdt. Bij een auto van een zekere leeftijd moet je wel iets achter de hand hebben van pechverhelping, maar zo’n klassiek jaarcontract kost je algauw 160 euro. Dat vind ik dan best veel geld om gerust rond te rijden.
Ik heb jullie app in ieder geval al aan enkele vrienden getipt en ga dat ook zeker blijven doen!”

Wat vind je van dit artikel?

Dat vinden we jammer om te horen